Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Give & take: Handmade gifts

Και όταν έστειλα τα 2 τελευταία χειροποίητα δωράκια που ετοίμασα, τσούπ, έφτασαν στα χέρια μου 2 χειροποίητα δωράκια και μάλιστα την ίδια μέρα! Ακόμη πιο ωραία είναι όταν έρχονται χωρίς να το περιμένεις και χωρίς υποχρέωση γιορτής-γενεθλίων κ.α. ... Κι αν το είχαν αναφέρει οι δημιουργοί, εγώ σίγουρα το 'χα ξεχάσει.

Πήγαινε-έλα λοιπόν...

Δωράκι n.1
Η Χαρά μου έδωσε έναν αστερία που έφτιαξε από γύψο, με θέση ρεσό! Ότι πρέπει για το καλοκαίρι. Μένει μόνο να αποφασίσω τί χρώμα θα το βάψω για να ταιριάζει με το υπόλοιπο καλοκαιρινό decor!


προσεχώς οι φωτογραφίες του χρωματισμένου αστερία...

Δωράκι n.2
Ένα βαζάκι γλυκό (γλυκό, εννοώ και το βαζάκι/συσκευασία και το περιχόμενο!). Βανίλια γράφει η ταμπελίτσα και έχει ένα πανέμορφο λουλουδένιο ύφασμα με κορδελίτσα... Αυτό, μου το έστειλε το inmycloset, μετά τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό για το μήνα του γυαλιού.


Δειτε το γεμάτο, γιατί δε θα μείνει για πολύ...!

Δωράκι που έφυγε από μένα (κι έφτασε επιτέλους στον παραλήπτη του...)
Σας δείχνω τη συσκευασία που ετοίμασα και το περιποιήθηκα, αν και μικρούλι! Το ταμπελάκι είναι ξύλο (μπάλσα) βαμμένο μαύρο και γκρί με ακρυλικά χρώματα και μετά κολλήθηκαν με ατλακόλ. Τα κορδελάκια είναι από την... προσωπική συλλογή μου!


Ωραία ήταν εκείνη η εβδομάδα! Αυτή όμως τώρα... ζόρικη...

14 σχόλια:

  1. πολυ ομορφα τα δωρακια σου!!!γλυκο βανιλια;;μιαμ μιαμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πραγματι ειναι πολυ ωραιο να δεχεσαι αναπαντεχα δωρακια:αλλα και το δικο σου ειναι τοσο γλυκο που ο παραληπτης δεν θα θελει να το ανοιξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελεια ολα.. τρελλη χαρα με τα δωρακια ε;
    μου αρεσε πολυ αυτο το ταμπελακι, κατι πρεπει να φτιαξω κι εγω για τα δικα μου πακετα :)

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα, θα ανεβάσω κι άλλη ανάρτηση (ελπίζω σύντομα) για τα ταμπελάκια και τα λουλουδάκια και τα περι...συσκευασίας ;) Φιλια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τι τέλεια συσκευασία!!!!Λυπάσαι να το ανοίξεις για να μην τη χαλάσεις καλέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι την περιποιήθηκα, είχα έμπνευση και έγινε ωραίο το φακελάκι. Συνήθως δε μου βγαίνουν και πολύ...σόι, ή έστω όπως το έχω αρχικά στο μυαλό μου!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ομορφη η συσκευασια σου.
    Δεν υπαρχει καλυτερο δωρο απο αυτο που ερχεται έτσι τσουπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά τα δωράκια τέλεια!! Ειδικά το τελευταίο........!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή