Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Ο μουστακαλής

Έχει πήξει ο τόπος στο μουστάκι, κάπου διάβασα απο πού ξεκίνησε όλη η ιστορία (ναι, είχε κάποιο σκοπό η ιδέα, αλλά δεν το θυμάμαι...). Κρέμονται από το λαιμο, από τα αυτιά, μπλούζες, τσάντες, κάλτσες, βρακιά... παντού. Δεν τρελαίνομαι για το σχέδιο, έγινε και σούπα... αλλά είπα να δοκιμάσω να κάνω μια στάμπα, που ίσως  μου χρειαστεί σε κάτι που έχω στο μυαλό μου. Πήρα λοιπόν, αυτο το υλικό (που το βρήκα σε συσκευασία με πολλά χρώματα) και δεν είμαι σίγουρη για την ονομασία του, που είναι σαν αφρός : foam. Διάλεξα το πιο άθλιο χρώμα που είχε το σετ,  έκανα το μουστακάκι...



Το έκοψα γύρω γύρω και το κόλλησα σε ένα φελό (που τον είχα κόψει στη μέση) και με γκρι χρώμα που είχε περισσέψει νωρίτερα από μια άλλη κατασκευή, έκανα το δοκιμαστικό μινιόν μουστάκι-στάμπα.


4 σχόλια:

  1. Χιχι, τέλειο. Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι με αυτό το υλικό μπορείς να κάνεις σφραγίδες. Κάτι diy που είχα δει στο ιντερνέτ χρησιμοποιούσαν σβήστρες, και εγώ τις λυπάμαι τις σβήστρες, οπότε αυτό είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή, είχα φτιάξει παλιότερα στάμπες με σβήστρες (τότε που πήγαινα ακόμη σχολείο και είχα πολλές :P ) και εννοείται ότι ακόμη τις έχω. Αυτό το υλικό το είδα στο ίντερνετ κι εγω και θυμήθηκα πως έχω ήδη. Απλά το "κακό" μ αυτό είναι ότι είναι αρκετά μαλακό και δεν μπορείς να κάνεις λεπτομέρειες στο κόψιμο, όπως π.χ. με τη σβήστρα. Είναι για πιο απλά σχήματα

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι ότι έχει πήξει ο τόπος μουστάκια αλλά εμένα μου αρέσουν έχουν πολύ πλάκα! :-P Ωραία σφραγιδούλα! Να κάνει και άλλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε παιδι μου, πολύ μουστάκι! Φαντάσου, από την.. πλύση εγκεφάλου, την ώρα που έκατσα να τη φτιάξω, δε μου ερχόταν κανένα άλλο σχέδιο στο μυαλό!!

      Διαγραφή