Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Travel memories - Brussels

Σας άφησα τόσες μέρες έτσι... είχα όμως κάποιες υποχρεώσεις και διάφορες αλλαγές στην καθημερινότητά μου, οπότε βγήκα εκτός προγράμματος!

Ένα πράγμα, λοιπόν, για το οποίο νιώθω τεράστια ευγνωμοσύνη στη ζωή μου, είναι κάποια ταξιδάκια που έχω κάνει ως τώρα. Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει, αλλά τα ΛΑΤΡΕΥΩ! Όσοι με γνωρίζετε, ξέρετε ότι όποιος μου πει να πάμε ταξίδι, δεν μπορώ να αντισταθώ. Προτιμώ να μαζεύω λεφτα και να πηγαίνω ταξίδι, από το να αγοράσω π.χ. μια τηλεόραση, ένα air condition, μια τέντα βρε αδερφε!
Σε συνδυασμό, βέβαια, με το ότι είμαι γνωστή μαζώχτρα, καταλαβαίνετε ότι κρατάω φυσικά διάφορα πραγματάκια, χαρτάκια, κορδονάκια, κουρελάκια κλπ κλπ από τα ταξίδια. Τα τελευταία χρόνια μπορώ να πω, όμως, ότι είμαι πολύ πιο συγκρατημένη (ίσως με κρατάει το γεγονός ότι συνήθως ταξιδεύω με low cost αεροπορικές που έχουν μικρότερο όριο βάρους αποσκευών!) οπότε γυρίζω με μικρό πακέτο αναμνηστικών.
Επιτέλους έφτασε η ώρα και ξακαθάρισα όλα αυτά τα πραγματάκια, τα χώρισα σωστά και βρήκα για κάθε ταξίδι, ένα σωστό μέγεθος κουτιού για να τα αποθηκεύσω. Τώρα είμαι στη διαδικασία που θέλω να ντύσω το κάθε κουτί. Έχω ήδη ένα ετοιμο, θα σας το δείξω άλλη φορά, αυτό είναι το δεύτερο κουτί.

Το κουτί που βρήκα, ήταν καινούριο, ανοιχτόχρωμο και καθαρό, οπότε αποφάσισα να μην το ντύσω από την αρχή, αλλά μόνο να το ζωγραφίσω. Ξεκίνησα με ένα μολυβάκι και συνέχισα με πινέλα και χρώματα ακουαρέλας.




17 σχόλια:

  1. Τέλειο το κουτί σου!
    Πάρα πολύ όμορφη η εικόνα που του ζωγράφισες, Ελεάννα, μπράβο σου. Πολύ ταιριαστή και κομψή. Τώρα τελευταία με έχει πιάσει κάτι με τις ακουαρέλες, μου αρέσουν πολύ και θα ήθελα να μπορούσα κι εγώ να ζωγραφίζω έτσι.
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λόγια! Κι εγώ τελευταία ήθελα πολύ να ζωγραφίσω με ακουαρέλες. Δε θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά, αλλά σίγουρα έχουν περάσει πολλά, πολλά χρόνια! Καλά, το συγκεκριμένο δεν είναι και κανένας πίνακας ζωγραφικής! Γι αυτό άρχισα από τα απλά... να δω πως μου βγαίνει. Ξεκίνα και θα σου βγει!

      Διαγραφή
  2. Λατρευω να κραταω πραγματακια που μπορει να ειναι και φαινομενικα αχρηστα (αποδειξει, χαρτες, αποκομματα εισητηριων) απο ταξιδια που εχω κανει. Ασε που οταν ανοιγω το κουτι τους μυριζουν... ταξιδι!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ναι! Αυτά έχουν ίδια αξία (μη σου πω και παραπάνω) με τα φωτογραφικά άλμπουμ...

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη και χαρακτηριστική η εικόνα που σχεδίασες!! Οι ακουαρέλες είναι ίσως το πιο αγαπημένο μου υλικό ζωγραφικής.. Εδώ και καιρό θέλω πολύ να ζωγραφίσω αυτά τα Ολλανδο-Βελγικά σπιτάκια, είναι τόσο τέλεια! Αλλά ακόμα δεν τα έχω καταφέρει.. Το κουτί σου είναι υπέροχο! Γεμάτο μικρούς θησαυρούς!! Περιμένω να δω και τα υπόλοιπα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ!!!!! Ξέρω ότι εσύ είσαι expert στις ακουαρέλες, μόνο που δεν έχεις κάνει ακόμη blog να μας τα δείχνεις...
    Και όπως θα κατάλαβες από το χαρτάκι, την τελευταία σοκολάτα την έφαγα εγώ (και κράτησα και το περιτύλιγμα), και είναι και τα σουβέρ που προορίζονται για δωράκι (ακόμη να τα δώσω).
    Άντε κάνε και τα δικά σου σπιτάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και σε ποιόν δεν αρέσουν τα ταξίδια..
    Ωραία η ζωγραφιά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αγγελική! Ευτυχώς τα ταξίδια αρέσουν και στις παρέες μου

      Διαγραφή
  6. Thank you so much! I m glad you like it! I m following you on bloglivin!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο! Ακουαρέλες αγάπη μεγάλη! Α και εγώ όλα τα κρατάω. Μετά από μερικά χρονάκια ανοίγεις το κουτάκι τα βλέπεις και το χαμόγελο δεν ξεκολλάει από τα χείλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικιο έχεις Βιβή! Χαρά να δεις, τώρα που τα άνοιξα όλα για να τα τακτοποιήσω....!!!

      Διαγραφή
  8. Εγώ πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν αγαπάω τις Βρυξέλλες. Έχω πάει πάρα πολλές φορές και σε διαφορετικές εποχές και πάντα γυρίζω πίσω απογοητευμένη. Αλλά αυτό το κουτάκι είναι τόσο όμορφο που θα τις συμπαθήσω :) Πολύ ωραία ιδέα! Σκέφτηκες και κάτι για το πλάι για να φαίνονται ωραία και όλα μαζί ή θέλεις μόνο το καπάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Κρίμα βρε κορίτσι! Κοίτα, να σου πω, δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο σαν πόλη, αλλά το ότι πήγα με πολύ καλή διάθεση και είχα υπέροχη παρέα, μ έκανε να κρατήσω όμορφες εντυπώσεις! Αντίθετα, βέβαια, με ένα άλλο ταξίδι που θα πρεπε να είμαι καταενθουσιασμένη και πέρασα απλά "καλά".
      Τώρα, στο πλάι να σου πω, είναι χαμηλό το κουτί και πέφτει το καπάκι στη μέση, δεν έχω περιθώρια να κάνω και πολλά πράγματα, είναι υπό σκέψη!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο!
    Αγαπώ τις Βρυξέλλες<3
    φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Ανάμεικτες εντυπώσεις βλέπω για τις Βρυξέλλες!

      Διαγραφή
  10. Χαρτι απο σοκολατα ειναι αυτο που βλεπω πανω-πανω στο κουτι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή