Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Ντοσιέ... ντύσου!

Σε μια προσπάθεια να συμμορφώσω το χαρτομάνι που μαζεύω, αποφάσισα να ντύσω κάποια παλιά ντοσιέ και να κάνω ανακατάξεις στην αρχειοθέτηση της βιβλιοθήκης μου.
Από τη θεία μου, ως γνωστόν, κληρονόμησα ένα σωρό υφάσματα, καθότι μοδίστρα. Είπα λοιπόν, να διαλέξω κάποια πιο σταθερά που θα μπορούσα τα να χρησιμοποιήσω για να ντύσω τα ντοσιέ.
Άνοιξα το... μπαούλο κι άρχισα να ψάχνω ανάμεσα σε ένα σωρό εμπριμέ υφάσματα, κάποιο που να μου αρέσει, έστω και λίγο!
Κοιτώντας αυτά τα εμπριμέ και είναι σαν να βλέπω τις χοντρές κυρίες της Αθήνας τις δεκαετίες '50, '60, '70... σαν τη Σούζι που ράβει η Ρένα Βλαχοπούλου (madame Pelegie), σαν τη μαμά του Βουτσά στις ελληνικές ταινίες. Από την κορυφή ως τα νύχια, εμπριμέ ντεπιές...  Κάνω μια προσάθεια να συνδυάσω κάποιο με ένα μονόχρωμο... ή να τα δώ με άλλο μάτι, ίσως λίγο πιο... ethnik...τι να πω... Μετά από ώρα περισυλλογής, τράβηξα από τη στοίβα το πιο συμπαθητικό, που αν το δείς μόνο του, κάτι λέει...
Ξεκίνησα λοιπόν. Ατλακόλ, κόκαλο βιβλιοδεσίας, ψαλίδι















Αυτό που με δυσκόλεψε, είναι το υλικό του ντοσιέ. Είναι πλαστικό και δεν αποροφά καθόλου την κόλλα με αποτέλεσμα να μη στρώνει καλά το υλικό που προσπαθείς να κολλήσεις. Με το ύφασμα είναι πιο εύκολο, αλλά με το χαρτόνι που χρησιμοποίησα στο εσωτερικό, ήταν πιο ζόρικο.


16 σχόλια:

  1. Πωπωπω έχω σκάσει από τη ζήλια μου! Είναι ΤΕΛΕΙΟ! Αχ εμένα γιατί μου αρέσουν τόοοοοσο πολύ αυτά τα υφάσματα?!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβή, να σου πω την αλήθεια, αυτό το ύφασμα ήταν καλό... τα υπόλοιπα... δεν τολμάω να σας τα δείξω! Ευτυχώς έχω και λίγα υφάσματα από αλλού και ίσως καταφέρω να ντύσω μερικά ντοσιέ ακόμη!

      Διαγραφή
  2. Αχα! τελειο! παρα πολύ ομορφο το ντοσιεδακι! Μπράβο Ελενη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παρα πολυ ομορφο! εξαιρετικο και vintage το υφασμα αλλα και η λεπτομέρεια με το καρτελάκι!

    υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ! Μόνο που έβγαλα τις φωτογραφίες πρίν γράψω στο καρτελάκι το θέμα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το ύφασμα!!
    Τέλειο το αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! καλα, τέλειο....δε το λες, αν το δεις απο κοντά έχει τα προβληματάκια του!

      Διαγραφή
  5. Καλά γέλασα πολύ με το σχόλιο για τις χοντρές κυρίες και την Σούζι! Μα που την θυμήθηκες!! :-D Πάρα πολύ όμορφο το ντοσιέ και το ύφασμα μου αρέσει πολύ!! Είσαι τυχερή που έχει κληρονομήσει τόσα υφάσματα! Ακόμα και αν δεν σου πολύ αρέσουν, όλο και κάτι χρήσιμο ξετρυπώνεις! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αν δεις τα υφάσματα, δεν έχεις επιλογή να σκεφτείς κάτι άλλο εκτός από τις χοντρές κυρίες!!!! Παράπονο δεν έχω, αυτές οι κληρονομιές μου φαίνονται ιδιαίτερα χρήσιμες και κάθε φορά που τα ξεψαχνίζω, όλο και κάτι ενδιαφέρον βρίσκω!

      Διαγραφή
  6. woooooooooooooow!!! απίθανο τον έκανες!!!!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!!!!!!! σε ευχαριστούμε πάρα πολύύύύύ για το τέλειο ποστ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτά τα απλά πραγματάκια που τα ντύνουμε,πολύ μου αρέσουν:)
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία, χαίρομαι που σ αρέσουν...θα ακολουθήσουν κι άλλα!
      **Πολύ ωραίες φωτογραφίες βγάζεις ;)

      Διαγραφή
  8. ΠΟλυ ωραιο αποτελεσμα!

    Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.

    Follow you via GF!

    ΑπάντησηΔιαγραφή