Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Μια σαύρα στο κρεβάτι μου

Την έφτιαξα, τότε, τον παλιό καλό καιρό που έφτιαχνα πραγματάκια από πεπιεσμένο χαρτί, είχα φτιάξει κι αυτό το σαυράκι. Νομίζω είχα χρησιμοποιήσει χαρτί υγείας, που είναι πολύ λεπτό και εύπλαστο, για να μπορέσω να κάνω και τα ποδαράκια του. Όταν στέγνωσε, το έβαψα (μάλλον με τέμπερα). Στο πίσω μέρος κόλλησα με σιλικόνη ένα κούμπωμα καρφίτσας και έτοιμη! Μόνο που αποφεύγω να τη φοράω στο παλτό όταν υπάρχει πιθανότητα βροχής... Αν και έχω περάσει από πάνω ένα προστατευτικό στρώμα, φυλάω τα ρούχα μου...


*Οδηγίες στο post Papier Mache - Jack & Sally

10 σχόλια:

  1. Από χαρτί? Δεν το πιστεύω... Αριστούργημα! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! είναι και μικρούλα η καημένη...περιπου 6 εκατοστα νομιζω

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ αυτή η σαυρούλα! Θα ήθελα όμως λίγες περισσότερες πληροφορίες για την τεχνική του πεπιεσμένου χαρτιού. Θα μας κάνεις κανένα step by step σε επόμενο post;
    Πολλά θέλω εε; :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Όταν ξεθάψω και τις άλλες φωτο με τις 2 φιγουρες (Tim Burton κλπ), θα προσπαθήσω να δώσω οδηγίες! Αν και δεν είμαι σίγουρη οτι θυμάμαι τι ακριβώς έκανα.... Πειραματίζομαι και πολύ η γυναίκα :P

      Διαγραφή
  3. Καλά, η σαύρα είναι υπέροχη, όντως. Θέλω κι εγώ οδηγίες για το πώς το έφτιαξες. Είχες πολύ ωραία αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α...θα με κανετε να ξεκινήσω το ψάξιμο....! Το κακό είναι ότι δεν έχω φωτογραφίες από τη διαδικασία. Οι οδηγίες μόνο γραπτές θα είναι. Θα περιμένω όμως μετά να δώ τις δικές σας χειροτεχνίες!

      Διαγραφή
  4. Πλάκα κάνεις! Από χαρτί? Απίστευτο! Όταν την είδα φαντάστικα ότι είναι από πηλό. ΝΑι ναι πες μας κι άλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ok, λοιπόν! Μετά από απαίτηση του ....κοινού....τρεχω να ετοιμάσω καινούριο post!

      Διαγραφή
  5. ουαααααααααΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!Υπεροχο !!Αν και τα ερπετα δεν τα εχω σε ιδιαίτερη εκτίμιση μπορώ να πω οτι εντυπωσιάστικα!!!Ναι και εγω θέλω πληροφορίες!!!Μπράβο Έλενα!!!ειναι μοναδικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη, σ ευχαριστώ! Έτοιμες οι οδηγίες στο σημερινό πόστ...

      Διαγραφή