Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

The coral one

Το επόμενο κολιέ!
Κοραλί αυτή τη φορά, αλλά με ένα καλοκαιρινό νήμα που αγόρασα. Για άλλο λόγο το πήρα κι αλλο βγήκε, αλλά νομίζω σαν κολιέ (και ότι άλλο προκύψει) θα το φορέσω πιο πολύ από ότι αν θα το έπλεκα.
Ξεκίνησα με το βελονάκι την πλέξη - κορδόνι με τις 3 θηλιές όπως είχα φτιάξει με μαύρη ποντικοουρά αυτό.
Έφτασα στο μήκος που ήθελα και χωρίς να το κλείσω, σε κάθε μια από τις 3 θηλιές, πέρασα από ένα κομμάτι νήμα διπλό, οπότε από κάθε θηλιά κρέμονται 2 νήματα. Με το ένα από αυτά τα νήματα κάλυψα την ένωση, τυλίγοντάς το.

Με αυτά τα 6 νήματα έκανα έναν κόμπο για διακόσμηση και συνεχίζοντας, έφτασα στην άλλη άκρη του πλεχτού κορδονιού. Εκεί, γύρισα γύρω γύρω το νήμα για να κλείσει το κολιέ.
Εύκολο ε?


10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο, καλοκαιρινό το κολιέ σου, με το αγαπημένο κοραλί χρώμα!!!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Στέλλα! Κι εμένα μου αρέσει πολύ το χρώμα!

      Διαγραφή
  2. Α πολύ όμορφο !!! Έχω κι εγώ κοραλί βαμβακερό και θα το επιχειρήσω... μ αρέσει πολύ !!!
    Καλό μήνα και καλό Καλοκαίρι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις! Θα το ευχαριστηθείς πολύ το καλοκαίρι

      Διαγραφή
  3. Μέχρι και εγώ το κάνω που δεν το έχω, πολύ ωραίο χρώμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και το κάνεις! Εσύ, είπαμε, κάνεις άλλα κι άλλα!

      Διαγραφή
  4. μου αρέσει το χρώμα πάααααρα πολύ! ! *θέλουμε μια φωτογραφία να το φοράς!! (επιμένω χχαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός από το να πείσω το ...μοντέλο (εμένα δηλαδή :P ), πρέπει να βρώ και φωτογράφο...

      Διαγραφή