Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Πεταλουδίτσες χαρωπές

Αρνούμαι να δεχτώ ότι πάλι έρχεται χειμώνας. Ναι, ναι, ξέρω, όλες οι εποχές πρέπει να υπάρχουν, εχουν τα καλά τους κλπ, κλπ, αλλά εμένα ΔΕΝ μ' αρέσει! Προτιμώ να λιώνω από τη ζέστη, αλλά δεν μπορώ να φοράω 15 ρούχα και πάλι να κρυώνω και να νιώθω + 10 κιλά (αν θέλω παραπανίσια κιλά, μπορώ και μόνη μου!), να βρεχομαι, να έχω σπαστά μαλλιά, να νυχτώνει νωρίς και όλα τα άλλα.... να μη σας κουράζω....Άντε, να ανεχτώ το Σεπτέμβριο, λιγη δροσιά, μια ζακετούλα, αλλά ως εκεί!
Για αυτό λοιπόν, το Σαββατοκύριακο πιάστηκα με ένα ανοιξιάτικο θέμα. Πεταλούδες!

Την άνοιξη, σε μια βόλτα μας στο Μπιτ Παζάρ, αγοράσαμε κάτι παλιές παρτιτούρες. Ευτυχώς τα φύλλα ήταν πολλά και δε λυπήθηκα (τόσο) να κόψω ένα για να κάνω αυτήν την κατασκευή (που ήταν και ο λόγος που τις αγόρασα αρχικά...)



Με τις πεταλόυδες όμως, δεν το 'χω. Ενώ στο μυαλό μου έχω ένα ωραίο σχήμα, όταν πάω να ζωγραφίσω στο χαρτί, δε μου βγαίνει ποτέ όπως το θέλω. Οπότε, κρατάω ό,τι πεταλούδα μου ζωγραφίζουν (π.χ η φίλη μου η Άννα, η μαμά μου...) βρήκα και μερικές στο internet μπας και καταλήξω στο σχέδιο. Κατέληξα. Έκανα πατρόν για 2 μεγέθη και με πολύ σύνεση στο χαρτί, άρχισα να κόβω.





Βρήκα και το κατάλληλο σχοινάκι που θα τις κρεμάσω ...


τις κόλλησα με ατλακόλ (τα "κοριτσάκια" ενδιάμεσα λειτουργούν ως βαρίδια)



Το άφησα να στεγνώσει και voila! Ήρθε η άνοιξη!


6 σχόλια:

  1. Πωπω κακούργα πάνε οι vintage παρτιτούρες!!!!!
    :-D
    Αστειεύομαι φυσικά!! Θα γίνουν πολλά ωραία project από αυτές είμαι σίγουρη! Εγώ ακόμα τις δικές μου δεν τις έχω αξιοποιήσει!
    Περιττό βέβαια να πω ότι η γιρλάντα είναι φανταστική!!

    Δεν συμφωνώ πάντως για τον χειμώνα! Προσπάθησε να εστιάζεις στα ωραία της κάθε εποχής! ;)
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε λες, ευτυχώς που είναι πολλές οι σελίδες!!!!
      Όσο για το χειμώνα.....εχω ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μου για να βρώ τα καλά του χειμώνα... με τις υπόλοιπες εποχές...κάτι γίνεται....

      Διαγραφή
  2. Άχου, τί όμορφη η γιρλάντα σου! Μπράβο, πολύ όμορφο το έκανες. Καιέκανες πολύ καλά που χρησιμοποίησες την παλιά παρτιτούρα. Κι εγώ μαζεύω και μαζεύω, και επειδή λυπάμαι να μεταποιήσω και να χρησιμοποιήσω, στο τέλος δεν κάνω τίποτα, και τζάμπα κάθονται όλα τα ωραία πραγματάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή