Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Flower tags...? Λουλούδια.

Επειδή είμαι και λίγο άσχετη με τη χλωρίδα και την πανίδα αυτού του πλανήτη (ενώ των άλλων πλανητών τα παίζω στα δάχτυλα...) κι εκτός από τα πολύ βασικά είδη, τα υπόλοιπα δεν τα γνωρίζω, αποφάσισα να βάλω ταμπελάκια στις γλάστρες μου. Όλες οι γλάστρες είναι μικρές αλλά η αλήθεια είναι ότι μαζεύτηκαν πολλές.
Είδα πολύ ωραία ταμπελάκια DIY π.χ. με μπογιά μαυροπίνακα (που πολύ μ αρέσει), φελό, πιρούνια, κουτάλες, πετραδάκια, κονσερβοκούτια, κομμάτια κεραμικού και χίλιες άλλες πανεμορφες ιδέες. Είμαι όμως ανυπόμονη κι έπρεπε να βρω κάτι εύκολο, γρήγορο και άμεσο. Οπότε κατέληξα στα ξυλάκια που σου βάζει ο γιατρός για να δει το λαιμο σου και σου ρχεται να κάνεις εμετο. Η συσκευασία όμως έχει άπειρα μου είπε η φαρμακοποιός, οπότε φτάνουμε στα ξυλάκια του παγωτού.
Η πρώτη μου σκέψη ήταν να αρχίσω να τρώω παγωτα. Συνεχόμενα. Όσα χρειαστεί 20-30... Για να μαζέψω τα ξυλάκια. Πολύ ωραία διαδικασία...
Με σταμάτησε όμως η σκέψη ότι στο τέλος δε θα χωρούσα να βγω από την μπαλκονόπορτα.. οπότε άκυρο κι αυτό.
Βρήκα όμως ξύλινα μανταλάκια! Μπορεί να μην έχουν την ίδια επιφάνεια (είναι λίγο στρίμωγμα αν το όνομα είναι μεγάλο), αλλά αποφεύγουμε τα 10 κιλά που προσθέτει η προηγούμενη διαδικασία...
Ιδού:




Εν τω μεταξύ όμως έφαγα και 1-2 παγωτά... εεε με τόση σκέψη που έριξα....






3 σχόλια:

  1. :D :D Θα πεθάνω απ'τα γέλια μ'αυτά που γράφεις!
    ΧD

    Πολύ καλή ιδέα (και αυτή με τα παγωτά δεν ήταν άσχημη βέβαια)!! Και πολύ όμορφο το αποτέλεσμα ειδικά με τα ωραία καλλιγραφικά γράμματα που έκανες!

    Μα σε πόσες χειροτεχνίες μας έχουν βγάλει ασπροπρόσωπες πια αυτά τα ξύλινα μανταλάκια!;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταρχην σε ευχαριστω για τις θερμες ευχες σου..!!Κατα δευτερον μου αρεσει πολυ η ιδεα με τα μανταλακια..!!Ισως δεν θα επρεπε να φτιαχνεις πραγματα αλλα να αρθρογραφεις!!Ωραια πενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Δε μιλάω πολύ, αλλά όταν τ ανοιγώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή